محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
ده علت ناکامی شرکتهای دارای فن آوری پیشرفته (های تک) نویسنده: محمد سالاری - دوشنبه ٢۱ امرداد ۱۳۸٧

 

منبع: Harvard Business Review

بررسی این علل ناکامی از آن جهت می تواند قابل توجه باشد زیرا که در شرکتهای دارای فن آوری پیشرفته هرم تقسیم قدرت به سمت کادر مهندسی و فنی منمایل است و در این شرکتها حسب نوع فعالیت و پردازشی که در کسب و کار انجام می گیرد این بخش از مدیران دارای قدرت برتر می باشند. این موضوع در بطن خود حاکی از این نقطه ضعف نگران کننده است که  نو آوری و ایده های جدید در شرکتهای های تک آنقدر از جذابیت برخوردار است که مدیران را سرمست از یافته های جدید می نماید و این سرمستی لاجرم به تساهل در نظارت بر رقتار بازار و مشتریان می انجامد و در نتیجه


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
آیا بدون شفافیت می توان سبز بود؟ نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۸ امرداد ۱۳۸٧

آیا بدون شفافیت می توان سبز بود؟

هر بنگاه و سازمانی که بخواهد به ماندگاری در بازار بیندیشد بایستی جرات آن را داشته باشد تا خود را تمام و کمال در معرض دید عموم قرار دهد و مردم را از اثرات عالی ، خوب ، بد، و حتی زشت  خود بر جامعه و محیط زیست آگاه نماید.

صاحبان سهام چنین تصور می کنند که شرکتهای ارزش – رانش (Value- Driven) به طرح نارسائی های خود با عموم پرداخته و بدینتریتیب به یافتن بهترین راه حل برای حل معضل سازمان خود نائل می آیند. شاید اشاره به تجربه اخیر یکی از شرکتهای فن آوری پیشرفته (High-Tech) در حوزه مواد شیمیائی مصرفی خالی از لطف نباشد و بتواند مقصود این نوشتار را واضح تر تبیین نماید:


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب